لاتاری

ساخت وبلاگ

 

ارورهاي ماشين لباسشويي بوش

 

a7_5dvn.jpg

شايد براي شما پيش آمده باشد که لباسشويي کار نکند يا درب آن قفل شود يا هر اتفاق ديگري؛ امروزه يکي از ويژگي هاي لباسشويي‌هاي جديد اين است که به محض بروز ايراد در دستگاه آن را به صورت يک  ارور در صفحه نمايشگر نشان مي‌دهد.

لباسشويي بوش نيز از اين امر مستثني نبوده و هر ايراد را به صورت يک کد ارور نمايش مي دهد. اين کد ارور معمولا با حرف F يا E آغاز شده و يک عدد دو رقمي را در ادامه با خود به همراه دارد. اين مسئله يکي از مزاياي داشتن لباسشويي بوش را نيز مي‌رساند چراکه با جستجوي ارور ميتوانيد شرکت‌هاي معتبر تعمير لباسشويي بوش در سراسر کشور را به راحتي پيدا کنيد

در ادامه به معرفي ارورهاي ماشين لباسشويي بوش ميپردازيم  و راه حل هايي نيز براي رفع عيب پيشنهاد داده ايم.

 

ارور F23 در لباسشويي بوش

کد خطا و يا ارور F23 در ماشين لباسشويي بوش به صورت خلاصه به سيستم نشتي آب دستگاه و يا ايراد عدم تشخيص سطح آبگيري اشاره شده است . اين به آن معنا مي باشد که يکي از المان هاي اصلي در ماشين لباسشويي بوش و يا ماشين لباسشويي زيمنس دچار خرابي شده و در سيستم آبگيري دستگاه اختلالاتي بوجود آمده که باعث افزايش و يا کاهش سطح آبگيري شده است . در هنگام مشاهده ارور F23 لباسشويي بوش، احتمالا دستگاه به صورت مداوم کار کرده و خاموش نمي گردد . 4 علت اصلي بروز اين عيب در ماشين لباسشويي بوش عبارت‌اند از:

نشتي آب از قطعات
خرابي سنسورها
عيب در برد لباسشويي
عدم جرمگيري ماشين لباسشويي

 

 

ارور E57 در ماشين لباسشويي بوش

در حالت کلي اين کد خطا مربوط به عيوب موتوري و برد ديجيتال دستگاه مي باشد. البته ايراد اصلي از موتور دستگاه بوده اما به علت عدم توجه به اين عيوب ، برد دستگاه نيز دچار ايراد مي گردد . اگر زغال ، کلکتور و تاخو دچار ايراد باشد به نوعي تداخل در کارکرد دستگاه داشته و ارور E57 و يا ايردات مشابه را به صورت آلارم مشابه خواهيد کرد. بسياري از ارورها در ابتداي کار و يا در حين شستشوي لباس نمايش داده مي شود اما اين کد خطا در همان لحظه روشن شدن دستگاه و پيش از هر گونه اقدامي ظاهر مي شود. توصيه کارشناسان اين مرکز اين است که در هنگام مشاهده اين پيغام بر روي نمايشگر ماشين لباسشوئي بوش ، به هيچ وجه دستگاه را مجدد روشن خاموش نکرده و با نمايندگي بوش تماس حاصل فرماييد.

 

ارور E18 لباسشويي بوش

اگر به هر دليلي در خروج آب از داخل ماشين لباسشويي بوش، اختلالي ايجاد شود ارور E18 بر روي صفحه نمايش ظاهر مي شود.

دلايل بروز اروز e18  در لباسشويي بوش مي تواند،گرفتگي مسير خروج آب فاضلاب، گرفتگي شلنگ خروجي آب، گرفتگي خرطومي انتقال آب از ديگ به فيلتر، گرفتگي فيلتر و سوختگي پمپ باشد.

در تمامي موارد بالا، آب داخل لباسشويي مانده و ارور E18 يا F18 بر روي صفحه نمايش ظاهر مي شود. توجه کنيد که در هنگام مشاهده اين کد خطا درب لباسشويي باز نمي شود. پس به دستگيره فشار مضاعف وارد نکنيد زيرا اين کار باعث آسيب جدي به دستگيره و درب مي شود.

 

ارور E19 لباسشويي بوش

آب در لباس‌شويي گرم نمي‌شود. المنت يا هيتر ماشين وظيفه‌ گرم کردن آب را بر عهده دارد. بنابراين، گرم نشدن آب به معناي مشکل در عملکرد المنت است. ممکن است ولتاژ ضعيف باشد و برق کافي به المنت نرسد. شايد هم المنت آسيب ديده يا سوخته و بايد تعويض شود. احتمال ديگر اين است که ترموستات و حسگرهاي حرارتي درست کار نمي‌کنند. گاهي هم پيش مي‌آيد که پرز و الياف البسه المنت را مي‌پوشانند و مانع انتقال گرما به آب مي‌شوند. يک احتمال ديگر هم اين است که برد دستگاه مشکل دارد و دستور گرم کردن آب را نمي‌دهد.

 

 

ارور لباسشويي بوش f21

علت اين کد خطا يا ارور f21 ماشين لباسشويي بوش، استفاده بيش از حد و مداوم از دستگاه است که باعث ايجاد مشکل در موتور مي‌شود. اين کد خطا يا ارور ماشين لباسشويي بوش نياز به بررسي دقيق دارد و به طور کلي نمي‌توان گفت که راه‌حل رفع آن چيست براي رفع اين مشکل حتما با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرماييد احتمالا با تعويض زغال دستگاه، تعويض آي سي، سرويس کلکتور و يا آپديت نرم‌افزار مشکل‌تان برطرف مي‌شود.

 

.

 

 

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:59

انتخاب بهترين قيمت ماشين ظرفشويي بوش

اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش اصل آلمان با مناسب ترين قيمت به همراه گارانتي اصلي بوش را داريد به شما پيشنهاد مي کنيم حتماً قبل از خريد 10 دقيقه از وقت خود را صرف خواندن اين مقاله کنيد تا بتوانيد بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را انتخاب کنيد

c7_po1t.jpg

به گزارش گروه خبر خبرگزاري برنا، ما در اينجا سعي داريم عواملي را که باعث افزايش قيمت ماشين ظرفشويي مي شود را مورد بررسي قرار دهيم و مهم تر از همه اينکه متوجه شويم هرکدام از آنها چه مزيت هايي را براي ما ايجاد مي کنند، در ادامه ما هر آن چيزي را که در زمان خريد ماشين ظرفشويي به آن احتياج داريد و مي تواند به شما کمک کند را براي شما جمع آوري کرده ايم.

موارد تاثير گذار در قيمت ماشين ظرفشويي بوش که در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت:

  • مقايسه سري هاي مختلف ماشين ظرفشويي بوش
  • برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش
  • تکنولوژي هاي بکار رفته در ماشين ظرفشويي بوش

گارانتي اصلي بوش در ايران

اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را براي آشپزخانه خود داريد مسلماً مانند همه مردم دوست خواهيد داشت بهترين مدل را براي منزل خود تهيه کنيد اما متأسفانه در ايران به علت فرهنگ اشتباهي که در خريد وجود دارد بسياري از مردم تصور مي کنند گران ترين و آخرين مدل مي تواند بهترين انتخاب براي آنها باشد بدون آنکه به کارايي آن توجهي داشته باشند که آيا اصلاً اين امکانات مورد استفاده آنها هست يا خير؟ به طور مثال بسياري از افراد را در اطراف خود مي بينيد که بالاترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را در آشپزخانه خود دارند اما فقط زماني آن را روشن مي کنند که مهمان در منزل دارند و زماني هم که مي خواهند از آن استفاده کنند فقط از يک يا دو برنامه شستشوي آن استفاده مي کنند به همين دليل ما سعي داريم به شما کمک کنيم تا زمان خريد ماشين ظرفشويي بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد تا بتوانيد از آن به صورت روزانه استفاده کنيد و مهم تر از آن شما را با برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي ماشين ظرفشويي بوش آشنا کنيم تا بعد از خريد بتوانيد از امکانات و برنامه هاي شستشوي آن به خوبي استفاده کنيد. بعد از خواندن اين مقاله اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را داشتيد مي توانيد با استفاده از لينک «قيمت ماشين ظرفشويي بوش» به نمايندگي بوش مراجعه کنيد و مدل هاي مختلف را با يکديگر مقايسه کنيد و از قيمت نمايندگي مطلع شويد و در صورت نياز به مشاوره مي توانيد از آنها کمک بگيريد.

مقايسه سري هاي مختلف ماشين ظرفشويي بوش

شرکت بوش در کل محصولات خود را به چند گروه تقسيم کرده است که تحت عنوان سري معرفي مي شوند که در هر سري مدل هاي بسيار متعددي وجود دارد که ازنظر مشخصات فني در يک سطح قرار دارند اما تنها تفاوتي که بين مدل هاي مختلف در يک سري وجود دارد امکانات و تعداد برنامه هاي شستشو مي باشد که در اينجا قصد داريم نگاه کوتاهي بر مشخصات هر سري داشته باشيم اما قبل از هر چيزي توجه داشته باشيد که تمام مدل ها از پايين ترين مدل ماشين ظرفشويي بوش تا آخرين مدل ازنظر کيفيت و طول عمر در يک سطح قرار دارند باز هم تأکيد مي کنيم تنها تفاوت بين مدل ها امکانات و برنامه هاي شستشو در آنها مي باشد که بهتر است بر اساس نياز شما باشد تا بتوانيد از آن استفاده کنيد و براي شما مفيد باشد. اگر اين مقاله توانست کمي ديد شما را باز کند به شما پيشنهاد مي کنيم حتماً راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش را در سايت خبر آنلاين دنبال کنيد مطمئن باشيد کمي وقت گذاشتن براي خواندن چند مقاله مي تواند چشم شما را بسيار باز کند تا درنهايت بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد.

ماشين ظرفشويي بوش سري 4

در اينجا تصميم داريم از پايين تري سري ماشين ظرفشويي بوش يعني سري 4 شروع کنيم که به جرئت مي توان گفت پرفروش ترين مدل هاي ظرفشويي شرکت بوش در اين سري قرار دارد، به دليل اينکه مدل هايي که در اين سري قرار دارد داراي يک طراحي ساده مي باشند و کيفيت شستشو در آنها بسيار بالاست و مي توان گفت اصلي ترين و مهم ترين برنامه هاي شستشو را دارا مي باشند و هر آنچه که شما از يک ماشين ظرفشويي توقع داريد را شامل مي شوند فقط برنامه ها و امکانات خاصي که مورد استفاده همه نيست از روي اين سري حذف شده است به همين دليل قيمت ماشين ظرفشويي بوش سري 4 بسيار مناسب است و مي تواند انتخاب بسيار خوبي براي شما محسوب مي شود، در اين سري از يک پنل مکانيک استفاده شده است که بسيار زيبا بوده و از طول عمر بالايي برخوردار است طبقات اين سري باقابليت تنظيم ارتفاع چيدمان ظروف را براي ما بسيار آسان تر مي کند اين سري در کشور آلمان و ترکيه مونتاژ مي شود اما به اين موضوع دقت داشته باشيد که مدل هاي ساخت ترکيه ازنظر کيفيت هيچ تفاوتي با مدل هاي آلمان ندارد چراکه تحت نظارت مستقيم مهندسين بوش آلمان فقط براي کاهش قيمت به دليل دستمزد در اين کشور مونتاژ مي شوند و نکته ديگري که بايد بدانيد اين است که هر مدل فقط در يک کشور توليد مي شود و غيرممکن است که يک مدل در دو کشور ساخته شود به طور مثال SMS46GW01B ساخت کشور ترکيه بوده و غيرممکن است کسي بتواند مدعي شود اين مدل را با ساخت کشور آلمان و يا هر کشور ديگري دارد؛ اما يک تفاوت کوچک که در برخي از مدل ها بين مدل هاي آلماني با ترکيه وجود دارد اين است که کف ماشين ظرفشويي در برخي از مدل هاي کشور ترکيه بجاي استيل از فايبرگلاس يا همان پلاستيک فشرده استفاده شده است که به‌ طور قطع تأثيري بر روي کيفيت شستشو و يا طول عمر دستگاه ندارد اين کار فقط براي کاهش قيمت ماشين ظرفشويي در برخي از مدل ها استفاده شده است که به شما پيشنهاد مي کنيم اين موضوع را به هيچ عنوان ملاکي براي خريد خود قرار ندهيد.

ماشين ظرفشويي بوش سري 6

ماشين هاي ظرفشويي بوش سري 6 کمي لوکس تر بوده و داراي برنامه هاي شستشوي متنوع تر با امکانات بيشتري هستند به همين خاطر قيمت ماشين ظرفشويي بوش سري 6 کمي بيشتر است اما اگر کيفيت و امکانات آن را در نظر بگيريم متوجه مي شويم که قيمت آن بسيار مناسب است اما به شرط آنکه از برنامه هاي شستشو و امکانت آن استفاده کنيم. اين سري ازنظر ظاهر دقيقاً شبيه به سري 4 بوده تنها با اين تفاوت که از يک پنل لمسي در آنها مورد استفاده قرارگرفته شده است که ظاهري لوکس تر به آن داده است اما برخي از افراد تصور مي کنند که پنل لمسي حساس تر بوده و ممکن است زودتر خراب شود به همين دليل ترجيح مي دهند يک ماشين ظرفشويي با پنل مکانيک تهيه کنند که بايد بگوييم اين تصور کاملا اشتباه است اما بهتر است که آن را با يک مثال براي شما توضيح دهيم دقت داشته باشد که پنل هاي مکانيک مانند کنترل هاي تلويزيون از يک صفحه کربني در زير آن استفاده شده است که به مرور زمان خورده مي شود و حساسيت آن کمتر مي شود به همين خاطر بعد از مدتي شما براي استفاده از يک دکمه مجبور هستيد از فشار بيشتري استفاده کنيد که حتما اين تجربه را روي ريموت کنترل ها، گوشي هاي موبايل قديمي و خيلي از چيزهاي ديگر داشته ايد اما در مقابل گوشي هاي موبايل جديد که از يک صفحه لمسي در آن ها استفاده شده که امروزه دست همه ما است که هر روز و ساعت ها با آن کار مي کنيم اما صفحه لمسي گوش شما تا زماني که زمين نخورد مشکلي براي آن پيش نمي ايد؛ پس قطعاً پنل هاي لمسي عمر بيشتري دارند و درصد خرابي آن کمتر است اين حرف به اين معني نيست که پنل هاي مکانيکي که در سري 4 استفاده شده است ممکن است خراب شود بله درسته که کربن زير دکمه اگر تمام شود احتياج به سرويس دارد اما اگر شما روزي 3 بار هم ماشين ظرفشويي خود را روشن کنيد مگر چند بار دکمه ها را فشار مي دهيد که بخواهد خراب شود ما زماني که گوشي موبايل و يا ريموت کنترل را براي شما مثال زديم فقط تصور کنيد چند بار در روز از آنها استفاده مي کنيد، ما در اينجا فقط قصد داشتيم به تصور اشتباه برخي در مورد پنل هاي مکانيک جواب دهيم.

ماشين ظرفشويي بوش سري 8

اين سري بالاترين و آخرين سري از ماشين هاي ظرفشويي بوش محسوب مي شود مدل هايي که در اين سري قرار دارد داراي تکميل ترين برنامه هاي شستشو مي باشند و اينکه شرکت بوش از پيشرفته ترين و جديدترين تکنولوژي ها در آن استفاده کرده است به همين دليل نيز قيمت ماشين ظرفشويي بوش سري 8 بالاتر از ديگر سري ها قرار دارد اما در اين رنج قيمت نمي توانيد هيچ برند ديگري را پيدا کنيد که تا اين اندازه برنامه هاي شستشو و امکانات متنوع داشته باشد، در اينجا اگر از برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي بکار رفته در آن بگذريم تفاوتي که در آن بسيار چشم گير است استفاده از يک پنل تاچ مي باشد که داخل بر روي درب ماشين ظرفشويي قرار دارد که ظاهري بسيار ساده و مدرني به آن داده است چراکه با بسته شده درب ماشين ظرفشويي ديگر هيچ دکمه اي ديده نمي شود، تنها چيزي که شما مي بينيد يک صفحه نمايش بسيار با کيفيت است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو و مدت زمان شستشو را نشان داده مي شود، اما بسياري از افراد تصور مي کنند به علت قرار داشتن پنل داخل ماشين ظرفشويي ممکن است بخار و يا گرما باعث خراب شدن آن شود اما بايد بگوييم اين سري با اين طراحي پنل بيش از 13 سال است که توليد مي شود و تا کنون مشکلي نداشته چراکه عايق بندي درب و پنل به قدري بالاست که به هيچ عنوان گرما و يا بخار آب نمي تواند به آن کوچکترين لطمه ‌اي بزند، از طرف ديگر ممکن نيست شرکتي مانند بوش چنين اشتباهي را در بالاترين مدل هاي ماشين ظرفشويي خود کند.

برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي بوش

همان طور که در ابتدا نيز گفتيم برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي مي تواند بسيار متنوع باشد که هرکدام ويژگي هاي خاص خود را دارند که شايد بسياري از آنها مورد نياز شما نباشد اما وجود هر کدام مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت ماشينظرفشويي شما داشته باشد که شايد هيچ گاه از آنها استفاده نکنيد اين به اين معني است که پول خود را دور ريخته ايد، اما مسئله مهم تر اين است که برخي از اين موضوع ناراحت هستند که ماشين ظرفشويي آنها در بعضي از مواقع ظروف آنها را تميز نمي شورد يا ظروف شيشه اي آنها بعد از مدتي تار و کدر مي شوند و يا گل ظروف آنها کم رنگ شده است و تصور مي کنند مشکل از ظرفشويي آنهاست و يا اينکه اگر مدل بالاتري را خريده بودند چنين مشکلي نداشتند اما بايد بگوييم که اين مشکل هيچ ارتباطي به برند و يا مدل ظرفشويي شما ندارد تنها علت چنين مشکلاتي عدم استفاده درست شما از ظرفشويي است که يکي از مهم ترين آنها مي تواند انتخاب نادرست برنامه شستشو باشد که در اينجا به بررسي برنامه هاي شستشو خواهيم پرداخت و دلايل ديگري که مي تواند باعث چنين اتفاقاتي شود را نيز به شما مي گوييم.

برنامه نيم شور يا همان Half Load

برنامه Half Load در ماشين ظرفشويي بوش اين امکان را به شما مي دهد که از نصف ظرفيت دستگاه خود استفاده کنيد به اين معني که شما با داشتن برنامه نيم شور ديگر لازم نيست منتظر پر شدن ظرفيت ماشين ظرفشويي خود باشيد شما مي توانيد ظروف خود را در سبد پايين قرار داده و با استفاده از اين برنامه، ظرفشويي فقط سبد پايين را براي شما مي شورد اين يعني صرفه جويي در آب و انرژي پس به شما پيشنهاد مي دهيم اگر شما يک خانواده کم جمعيت هستيد و جا براي قرار دادن يک ظرفشويي مبله در آشپزخانه داريد و کمي بالاتر بودن قيمت ماشين ظرفشويي براي شما خيلي اهميت ندارد مي توانيد بجاي خريد يک ماشين ظرفشويي روميزي يک ظرفشويي مبله با برنامه Half Load تهيه کنيد که به صورت معمول مي توانيد از نصف ظرفيت آن استفاده کنيد اما در مواقعي که مهمان داريد مي توانيد از تمام ظرفيت آن استفاده کنيد؛ اما زمان استفاده از اين برنامه به شما پيشنهاد مي کنيم بجاي استفاده از قرص ماشين ظرفشويي از ژل ظرفشويي استفاده کنيد به اين دليل که قرص براي يک ظرفشويي بزرگ با ظرفيت 14 نفر ساخته شده اما زماني که از ژل استفاده مي کنيد مقدار آن دست شما خواهد بود.

برنامه Intensive zone برنامه شستشوي ظروف بزرگ يا هما قابلمه

شما زمان استفاده از اين برنامه مي توانيد تمام ظروف خود را به همراه ماهيتابه و قابلمه را داخل ماشين ظرفشويي خود براي شستن قرار دهيد، اما دقت داشته باشيد که زمان استفاده از اين برنامه قابلمه و ماهيتابه بايد در سبد پايين قرار گيرد و به هيچ عنوان ظروف شيشه اي، گل دار و يا حساس را در سبد پايين قرار ندهيد و آنها را در سبد بالا بگذاريد چراکه زمان استفاده از اين برنامه، ماشين ظرفشويي از فشار بالاي آب براي شستن ظروف در طبقه پايين استفاده مي کند که همين فشار بالاي مي تواند در بلند مدت باعث تار و کدر شدن ظروف شيشه اي و کم رنگ شدن گل هاي ظروف شما شود به همين دليل به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از اين برنامه ظروف حساس تر را در سبد بالا قرار دهيد که با فشار کمتر شسته مي شود تا آسيبي به ظروف شما وارد نشود اما اين تنها يک دليل براي کدر شدن ظرف ها است اما دليل ديگر عدم استفاده از نمک ماشين ظرفشويي مي باشد که به شما پيشنهاد مي کنيم حتما مقاله مربوط را در مجله اينترنتي 20 بخر بخوانيد.

برنامه Hygiene Plus استريل کردن ظروف

برنامه Hygiene Plus يکي ديگر برنامه هاي ماشين ظرفشويي بوش مي باشد که براي استريل کردن ظروف مورد استفاده قرار مي گيرد اما نحوه عملکرد اين برنامه به اين شکل مي باشد که شما مي توانيد آن را به برنامه شستشوي ظروف خود اضافه کنيد، به اين معني که برنامه Hygiene Plus بعد از شستشوي ظروف و اجراي برنامه اصلي فعال مي شود که مدت زمان آن 10 دقيقه است ماشين ظرفشويي در اين مدت زمان ظروف شما را با آب داغ با دماي 70 درجه سانتي گراد آبکشي مي کند که درنتيجه ظروف شما کاملا استريل مي شود شما از اين برنامه مي توانيد براي استريل کردن شيشه شير بچه و يا ظروف غذا آنها استفاده کنيد اين برنامه معمولاً براي خانواده هايي که کودک و يا فردي مبتلا به آلرژي در خانه دارند گزينه بسيار مناسبي است اما ممکن است براي شما کارايي زيادي نداشته باشد اما وجود آن باعث بالا رفتن قيمت ماشين ظرفشويي شما مي شود و شما پول خود را بابت چيزي داده ايد که استفاده اي از آن نداريد.

تا به اينجا ما تعداد کمي از برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش را مورد بررسي قرار داديم تا با نحوه عملکرد و اهميت استفاده درست از آن آشنا شويم اما همان طور که مي بينيد برخي از آنها مي تواند براي ما کارايي بسيار زيادي داشته باشد اما وجود برخي از آنها ممکن است اهميت زيادي براي ما نداشته باشد پس خيلي بهتر است که ما با برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي آشنا باشيم چراکه در زمان خريد و انتخاب مدل مي تواند کمک بزرگي به ما کند تا يک ماشين ظرفشويي بر اساس نيازمان با قيمت مناسب تهيه کنيم و بعد از خريد بتوانيم از آنها به خوبي و درستي استفاده کنيم چراکه برخي از برنامه هاي شستشو مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي داشته باشد؛ اگر اين موضوع براي شما جالب است و قصد داريد با ديگر برنامه هاي شستشو آشنا شويد به شما پيشنهاد مي کنيم در گوگل «مجله اينترنتي 20 بخر» را جستجو کنيد بعد از وارد شدن به آن مقاله «برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي» را مطالعه نماييد و مطمئن باشد که مي تواند کمک خوبي به شما کند.

تکنولوژي هاي بکار رفته در ماشين ظرفشويي بوش

يکي ديگر از عوامل بسيار تاثير گذار بر روي قيمت ماشين ظرفشويي بوش وجود امکانات و تکنولوژي هاي مختلف است که ممکن براي شما کارايي زيادي داشته باشد و يا وجود آن اهميت زيادي براي شما نداشته باشد در هر صورت شما بايد به اين موضوع دقت داشته باشيد که چنين مزيتي آيا براي شما کارايي لازم را دارد و مهم تر از آن اين است که آيا اين انتخاب مي تواند توجيه اقتصادي براي شما داشته باشد يا خير؟

سنگ زئوليت Zeolite:

سنگ زئوليت در ماشين ظرفشويي بوش يکي از امکانات و تکنولوژي هايي است که امروزه سرو صداي زيادي به پا کرده است و خيلي از افراد بدون آنکه اصلاً متوجه باشند کارايي سنگ زئوليت Zeolite چيست و چه کمکي مي تواند به آنها کند فقط به دنبال مدلي هستند که داراي سنگ زئوليت باشد و حاضر هستند مابعد تفاوت زيادي نيز بابت آن پرداخت کند ما در اينجا سعي داريم سنگ زئوليت را مورد بررسي قرار دهيم تا با مزاياي آن آشنا شويم تا حساب کنيم که چه مزاياي براي ما دارد و تا چه مي تواند توجيه اقتصادي براي ما داشته باشد.

بايد بدانيد که سنگ زئوليت در حقيقت يک سنگ معدني است که مانند بسيار از سنگ‌هاي موجود در طبيعت داراي يک ويژگي منحصربه‌فرد مي باشد، اما خاصيت اين سنگ به اين صورت است که رطوبت را جذب مي کند و آن را تبديل به گرما مي کند گرمايي که اين سنگ توليد مي کند 212 درجه فارنهايت مي باشد که ماشين ظرفشويي بوش از اين گرما براي گرم کردن آب و خشک کردن ظروف استفاده مي کند که باعث مي شود 10 درصد از مصرف انرژي برق کاهش پيدا کند به همين دليل تمام مدل هاي ماشين ظرفشويي بوش که داراي برچسب انرژي A++ هستند با اضافه شدن سنگ زئوليت برچسب انرژي A+++ را کسب کرده اند به طور مثال ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M کاملا شبيه به هم هستند اما تنها تفاوت بين آنها وجود سنگ زئوليت در مدل SMS88TW02M مي باشد که توانسته برچسب انرژي A+++ را دريافت کند اما شما بايد حساب کنيد که اگر ما به ‌صورت روزانه از ظرفشويي استفاده کنيم اين تکنولوژي تا چه ميزان مي تواند هزينه برق ما را کاهش دهد و در چه مدت زماني مي تواند مابعد تفاوتي که بابت قيمت ماشين ظرفشويي بوش پرداخت کرده ايم را جبران کند و از آن به بعد در حقيقت مي شود سود ما در مقابل هزينه اي که بابت سنگ زئوليت کرده ايم، اما بر اساس محاسبه اي که ما داشتيم اختلاف قيمت اين چنيني در حال حاضر در کشور ما که براثر تغيير قيمت‌ها ايجاد شد با در نظر گرفتن هزينه برق در حال حاضر هيچ توجيه اقتصادي براي ما ندارد اما بله در يک کشور اروپايي با يک اختلاف ناچيز مي توانيد مدلي را داشته باشد که داراي سنگ زئوليت بوده و بعد از دو سال اختلاف هزينه برق شما مي شود سودي که در اين سرمايه گذاري به دست آورده ايد.

گارانتي اصلي بوش در ايران

مطمئناً بعد از انتخاب يک برند مناسب مهم‌ترين مسئله اطمينان به اصل بودن کالا و داشتن يک گارانتي معتبر است که بتوانيم با داشتن خدمات پس از فروش خيالي آسوده داشته باشيم اگر کمي صبر داشته باشيد ما در اينجا گارانتي اصلي بوش و نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش را به شما معرفي مي کنيم تا کار براي شما آسان تر شود، اگر به دنبال نمايندگي بوش در ايران هستيد بايد بگوييم شرکت بوش آلمان در ابتداي سال 1395 فعاليت خود را به صورت رسمي تحت عنوان بوش سرويس در ايران آغاز کرد که چهار شرکت کاسپين، کاراگستر، مهستان و سنا پويان در زيرمجموعه بوش سرويس قرار دارند که هر چهار شرکت زير نظر بوش آلمان فعاليت مي کنند که ازنظر خدمات باهم کاملا برابر هستند شما مي توانيد از طريق لينکي که در ادامه براي شما قرار داده ايم نام ايران را در سايت رسمي بوش آلمان مشاهده نماييد وقتي وارد سايت بوش سرويس شديد مي توانيد در قسمت آسيا نام ايران را مشاهده نماييد اما اگر اطلاعات بيشتري از گارانتي بوش سرويس، عکس کارت گارانتي و يا اطلاعات مربوط به آدرس و شماره تلفن نمايندگي هاي لوازم خانگي بوش داريد مي توانيد به مجله اينترنتي 20 بخر مراجعه نماييد.

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 146 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:33

خودروبر تهران

خودروبر امدادي در تهران و خودرو بر در محل بسيار قابل اهميت است كه شرکت خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir/  به صورت صددرصد آن را پياده سازي کرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشکالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي کنند مي توانند با خدمت ويژه خودرو بر در تهران کار خود را با خيال راحت به شرکت خودرو بر پارس بسپارند. خودرو بر پارس معتبرترين شرکت حمل خودرو و همينطور تعميردر محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نيم ساعت است كه اين يک امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي کنيد.

انواع خودروبر

  • خودرو بر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودرو بر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي کاربرد دارد و هم اکنون بيشتر از اين نوع خودرو بر استفاده مي شود و يکي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودرو بر دکل دار: نيسان دکل دار داراي جرثقيل و دکل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پارکينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودرو بر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين کيفيت و بدون هيچ اشکال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار کفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودرو بر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مکانيک سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدک کش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدک کش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از کفي خودرو بر تمام هيدروليک و يدک کش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا کرديد، تنها کافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشکل خودرو موردنظرتان را به کارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي کشور جابجا مي كند.

خودروبر امدادي در تهران و خودروبر در محل بسيار قابل اهميت است كه شرکت خودروبر پارس به صورت صددرصد آن را پياده سازي کرده است تا مشتريان عزيز هرگز اشکالي در اين باره نداشته باشند. بايد هميشه راحتي مشتري در نظر گرفته شود و ما هميشه در زمينه خودروبر پارس اين نگرش را داريم.

از امكانات تفريحي و ضروري ما خودروي شخصيمان است كه رسيدگي و نگهداري آن همواره برايمان قابل توجه بوده و برايمان از اهميت والايي برخوردار است كه صد در صد آن را در اختيار افراد كار آزموده و كار بلد و معتبر قرار دهيم. خودروبر گروهي حرفه اي و كادري با تجربه در حمل و نقل خودرو داخل شهر و خارج شهر است كه با بيش از سالها فعاليت در زمينه خودروبري در كشور هم اكنون در خدمت همشهريان گرامي در امداد رساني براي خودرو و خودروبري با خدمات ويژه مي باشيم.

ارسال خودرو سراسر كشور با مجهزترين ماشين آلات تا خودروي شما به بهترين شكل ممكن به مقصد حمل شود براي آن دسته از افرادي كه خواهان جا به جايي اتومبيل از تهران به ساير شهرستان ها مي باشند مي توانند با تماس با ما جهت خودروبر در خواست كنند و ماشين هاي حمل خودروبراي جا به جايي اتومبيل مورد نظر اقدام كنند.

جزثقيل خودروبر شبانه روزي يکي از خدمات خودروبر پارس است که با کمک کارشناسان انجام مي گردد. در بعضي از شرايط وقتي با خودرويمان در حال حركت به مقصدي يا مسافرتي مي باشيم، خودروي ما دچار نقص فني ميشود كه امكان راه اندازي مجدد آن از عهده ما خارج است و يا به علت نبودن امكانات و تجهيزات مخصوص قادر به راه اندازي مجدد خودرو و تعمير آن نيستيم. در اين صورت بهترين راه براي برطرف كردن مشكل و راه اندازي مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو يا نزديک ترين جزثقيل خودروبر شبانه روزي است تا در سريع ترين زمان براي ارائه خدمات امداد خودرويي و رفع نقص فني خوردو در محل حاضر شوند.

خودرو بر

دوستان عزيزي كه در استان تهران زندگي مي کنند مي توانند با خدمت ويژه خودروبر در تهران کار خود را با خيال راحت به شرکت خودروبر پارس بسپارند. خودروبر پارس معتبرترين شرکت حمل خودرو و همينطور تعمير در محل در تهران بزرگ است.

بايد بدانيد كه قيمت هاي خودروبر خودروبر پارس پايين و مناسب است و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نيم ساعت است كه اين يک امتياز بسيار بزرگ شمرده مي گردد.

حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد شما يه علت هاي مختلف اعم از خرابي خودرو و يا تصادف براي رساندن خودرو به مقصد از جرثقيل خودروبر استفاده مي کنيد.

انواع خودروبر

  • خودروبر زنجيري: اين خودروها براي حمل ماشين تصادفي است.
  • خودروبر چرخگير: خودرو هاي چرخگير براي حمل انواع ماشين هاي ايراني و خارجي کاربرد دارد و هم اکنون بيشتر از اين نوع خودروبر استفاده مي شود و يکي از مظمئنترين و بي خطرترين سيستم هاي حمل خودرو است.
  • خودروبر دکل دار: نيسان دکل دار داراي جرثقيل و دکل است و توانايي در آوردن خودرو از جوي آب  پارکينگ و جا به جايي گاوصندوق و دستگاه هاي صنعتي را دارد.

مطمئنترين خودروبر

خودروبر پارس براي آسايش شما همشهريان عزيز در تهران بزرگ در حال فعاليت است و هميشه سعي داشته به بالاترين کيفيت و بدون هيچ اشکال و آسيبي به ماشين شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقيل هاي زنجيري و چرخ گير و خودرو سوار کفي در تهران انجام دهد.

خدمات خودروبر امدادي رها

خودرو بر پارس افتخار خدمت رساني خودرو بر تهران مخصوصا خودرو بر غرب تهران و خودرو بر شمال تهران رادارد.خدمات خودرو بر شامل باطري به باطري سيار سوخت رساني سيار مکانيک سيار حمل خودرو خودرو بر سياراست.

خودروبر تهران

خودرو بر پارس در كنار شماست تا با مناسب ترين خدمات حمل و نقل خودرو به سراسر ايران را به شما ارائه كند. قيمت هاي يدک کش خودرو بر پارس پايين و مناسب است كه اين امتيازي بزرگ محسوب مي شود. حمل خودرو در ايران اهميت فراواني دارد يدک کش خودرو بر پارس براي رساندن خودرو شما به مقصد از کفي خودرو بر تمام هيدروليک و يدک کش چرخگير استفاده ميكند.

در هر ساعتي از شبانه روز در تهران، نياز به استفاده از خدمات خودروبري پيدا کرديد، تنها کافي است با خودرو بر پارس تماس بگيريد و مشکل خودرو موردنظرتان را به کارشناس متخصص و مجرب ما شرح بدهيد. خودرو بر پارس انواع خودروهاي شما را تحويل گرفته و به همه نقاط تهران و شهرستان هاي کشور جابجا مي كند. ما در تلاشيم به شما اين اطمينان را بدهيم که کوچک ترين آسيبي به خودروهاي شما وارد نمي شود و ما مسئوليت آن را از لحظه تحويل تا انتقال برعهده مي گيريم.

 

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:20

بهترين بازي هاي کامپيوتر سال 2021 در همه سبک ها

بازي دسکتاپمعرفي بازيمنتخب

 

کامپيوتر يا همان رايانه شخصي يکي از محبوب‌ترين پلتفرم‌ها براي اجراي بازي هاي ويديويي است و گيمرهاي زيادي از اين طريق وارد دنياي بازي ها مي‌شوند. اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد در ادامه حتماً با ما همراه باشيد، چرا که قصد داريم فهرست کاملي از بهترين بازي هاي کامپيوتر ي حال حاضر دنيا را به شما معرفي کنيم. اين عناوين شامل بهترين بازي‌ هاي تک‌نفره، بهترين بازي‌هاي ورزشي، چند عنوان کلاسيک و همچنين بهترين بازي‌هاي چندنفره‌ي آنلاين و آفلاين هستند و هر فردي با هر سليقه‌اي مي‌تواند بازي‌هاي دلخواه خود را در آن پيدا کند. هنوز به نيمه سال 2021 هم نرسيده‌ايم، اما همين حالا هم چندين عنوان بازي خوب در سال جديد منتشر شده‌اند که بي‌شک ارزش امتحان کردن را دارند. براي آشنايي با اين بازي‌ها با ديجي رو همراه باشيد.

بهترين بازي ‌هاي کامپيوتر رقابتي آنلاين

 

Apex Legends

سال انتشار: 2019 | سازنده: Respawn

Apex Legends بهترين بازي battle royale حال حاضر است. نقشه‌ي بازي عالي است، سيستم ارتباط پينگ اين بازي، سيستمي است که تمام بازي‌هاي اول‌شخص تيراندازي بايد از آن استفاده کنند، سلاح‌ها و حرکت‌هاي درون بازي عالي است (ديگر از سراشيبي‌ها به پايين نمي‌دويد، بلکه سر مي‌خوريد)، اين بازي رايگان است و به غير از پوشيدني‌ها، هيچ چيز فروشي ديگري در بازي وجود ندارد. شايد از Respawn انتظار نداشتيم که چنين بازي‌اي را عرضه کند ولي حالا که عرضه کرده است خيلي خوشحاليم.

 

Rainbow Six Siege

سال انتشار: 2015 | سازنده: Ubisoft Montreal

نسخه‌ي جذاب‌تر کانتر استرايک. شايد برخي از ويژگي‌هاي CS:GO را در اين بازي نبينيد ولي با بازي مدرن و دردسترس‌تري روبه‌رو هستيد که زمان‌بندي درست و همکاري تيمي در آن نقش مهمي دارد. يادگيري اين بازي کمي سخت است و دليل آن تمام شخصيت‌ها، گجت‌ها، نقشه‌ها و سلاح‌هايي است که از سال 2015 تا اکنون به اين بازي اضافه شده‌اند. ولي با گذشت زمان با تمام اين‌ها کنار مي‌آييد و مي‌توانيد بخش‌هايي از نقشه و شخصيت‌هايي را پيدا کنيد که با آن‌ها احساس راحتي مي‌کنيد. Ubisoft به پشتيباني از اين بازي ادامه مي‌دهد و هر سال 4 آپديت اصلي به همراه آپديت‌هاي ديگري براي بهبود اين بازي عرضه مي‌کند.

 

Overwatch

سال انتشار: 2016 | سازنده: Blizzard

با شخصيت‌هاي رنگارنگ Overwatch و جهان پرنور و فراگير اين بازي، Blizzard جهان بازي‌هاي تيراندازي تيمي را به بازار جديدي عرضه کرده است. هر يک از اعضاي تيم‌هاي شش نفره، نقش تانک، DPS و هيلر را بر عهده مي‌گيرند تا براي دستيابي به اهدافي با تيم مقابل مبارزه کنند، در اين بازي فقط تعداد بيشتر کساني که مي‌کشيد مهم نيست. اين بازي به کار تيمي پاداش مي‌دهد و اين توانايي، يکي از نيازهاي ضروري اين بازي است. اکنون 27 قهرمان در اين بازي وجود دارد که مي‌توانيد يکي از آن‌ها را انتخاب کنيد و به اين ترتيب مي‌توانيد مطمئن باشيد که براي هر سبک بازي دست‌کم يک قهرمان وجود دارد.

 

Fortnite Battle Royale

سال انتشار: 2017 | سازنده: Epic

چيزي که به‌عنوان تقليدي از PUBG عرضه شده بود، تکامل يافت و حالا به يک بازي تيراندازي هم‌نسل ماينکرفت تبديل شده است. سيستم ساخت‌وساز Fortnite به نشانه‌گيري درست و همچنين ديد معماري خوب اهميت مي‌دهد. با آپديت‌هاي مداومي که سازنده‌ اين بازي، Epic، منتشر مي‌کند، شاهد سلاح‌ها، تله‌ها، ابزارها و پوسته‌هاي جديدي هستيم که اين بازي را بسيار ارزشمند مي‌کند.

 

PlayerUnknown’s Battlegrounds

سال انتشار: 2017 | سازنده: PUBG Corp

100 قاتل اميدوار با چتر نجات‌شان در جزيره‌اي فرود مي‌آيند، هر سلاحي را که مي‌توانند برمي‌دارند و تا پاي جان مي‌جنگند و دوباره و دوباره تکرار مي‌کنند. گرچه اين سبک از بازي پديده‌ي جديدي نبوده است، ولي PUBG توانست ژانر battle royale را به پديده‌ي امروزي تبديل کند. به‌عنوان يک بازي اول يا سوم‌شخص، PUBG واقع‌گرايانه‌تر و غيرآرکيدي‌تر از Fortnite است. لذت اين بازي در مجبور شدن بازيکنان به اين است که ريسک کنند. نقشه‌ي بازي کوچک‌تر مي‌شود و بازيکنان مجبور مي‌شوند با يکديگر درگير شوند تا اينکه در نهايت يک نفر از اين خرابه‌ها سربلند بيرون مي‌آيد. هر لحظه از هر دفعه‌ي اين بازي، سيلي از تصميمات مهم است و ممکن است يک تصميم کوچک شما را به سمت مرگ‌تان بکشاند.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مداربسته

Rocket League

سال انتشار: 2015 | سازنده: Psyonix

بهترين و تنها ترکيبي از هاکي و فوتبال که مي‌توانيد آن را با خودروهاي مجهز به راکت انجام دهيد. گرچه بيشتر بازي‌هاي ورزشي روي نشانه‌گيري و ديگر جادوها تمرکز مي‌کنند، Rocket League همه‌اش درباره‌ي فيزيک و سرعت است. به بيان ساده در اين بازي تلاش مي‌کنيد توپ بزرگي را با خودروي‌تان گل کنيد. به همين سادگي!

 

Hearthstone

سال انتشار: 2014 | سازنده: Blizzard

دو نسخه‌ي آخر اين بازي Boomsday Project و Rastakhan’s Rumble هستند که هدف انتقادهاي فراواني بوده‌اند، انتقادهايي که مي‌گويند اين نسخه‌هاي جديد فاقد محتواي تازه‌اي هستند. با اين حال باز هم مي‌توانيد از اين بازي لذت ببريد. اگر از استفاده از نردبان‌ها مي‌ترسيد، مي‌توانيد نسخه‌ي تک‌نفره‌ي اين بازي را امتحان کنيد که از پازل‌ها و شکار هيولاها و بخش‌هاي جذاب ديگري تشکيل شده است.

 

League of Legends

سال انتشار: 2009 | سازنده: Riot Games

بازي‌هاي سبک ميدان جنگ چند نفره‌ي آنلاين، بازي‌هاي سخت، پر از پاداش و رقابتي هستند که به کار گروهي، واکنش‌هاي سريع و اطلاع از نقش‌تان در شروع، ميانه و پايان بازي نياز دارند. اگر مي‌خواهيد چنين بازي‌هايي را امتحان کنيد League of Legends يکي از بهترين انتخاب‌هايتان است. اين بازي سبک بسيار مشابهي به Dota 2 دارد، پس اگر از هر کدام‌شان خسته شده‌ايد، مي‌توانيد به سراغ ديگري برويد.

 

Battlefield 1 and Battlefield 5

سال انتشار: 2016/2018 | سازنده: DICE

گرچه طرفداران پروپاقرص Battlefield 1 مي‌گويند که فقط اين نسخه از بازي ارزش بازي کردن را دارد، ما نسخه‌ي Battlefield 5 را هم پيشنهاد مي‌کنيم که حالا يک مود battle royale را نيز به بازي خود اضافه کرده است.

بهترين بازي‌ هاي کامپيوتر تيراندازي تک‌نفره و گروهي

 

Doom Eteal

سال انتشار: 2020 | سازنده: id

بازي اصلي  Doom سال 1993، تأثيرگذارترين بازي تيراندازي تاريخ است. نسخه‌ي 2016 اين بازي نيز ما را شگفت‌زده کرد. اين بازي بسياري از داستان‌سرايي‌ها و انيميشن‌هاي بازي‌هاي مدرن را حذف مي‌کند و يک‌راست سر اصل مطلب مي‌رود، 30 ثانيه از مرحله‌ي اول نگذشته است که شخصيت اصلي داستان را به کناري پرت مي‌کند و تير خلاص را به آن مي‌زند. با بازي شگفت‌انگيزي روبه‌رو مي‌شويد که شما را به حاشيه نمي‌کشاند و پر از ايده‌هاي جذاب و گاهي اوقات لذت‌بخش است. Doom Eteal آخرين نسخه‌ي اين بازي است که اين جذابيت را حفظ مي‌کند و يکي از سرسخت‌ترين بازي‌هاي تيراندازي است که تا به حال امتحان کرده‌ايم.

 

Warhammer: Vermintide 2

سال انتشار: 2018 | سازنده: : Fatshark

اين بازي در سبک بازي کلاسيک Left 4 Dead است. هر قهرمان اين بازي قدرت‌ها و البته ضعف‌هاي خود را دارد. به دليل همين ضعف‌هاست که به هم‌تيمي‌هاي خوبي نياز داريد تا شما را نجات بدهند. در اين بازي هم‌تيمي‌هاي خوب و غرايز درست، بهتر از نشانه‌گيري خوب عمل مي‌کنند. پنج قهرمان و فهرستي طولاني از سلاح‌ها براي هر کدام‌شان در اختيار داريد. از بازي کردن اين بازي به همراه دوستان‌تان لذت مي‌بريد.

درباره دوربين :   قيمت دوربين مداربسته

 

Dusk

سال انتشار: 2018 | سازنده: David Szymanski

اگر بازي‌هاي سيستم عامل داس، بازي‌هايي مانند Doom و Quake، براي‌تان حس نوستالژيکي دارند، از Dusk خوش‌تان مي‌آيد. در اين بازي  کليدهاي رنگي و اتاق‌هاي مخفي، آهنگ متال، شليک سريع با دو تفنگ و نابود کردن هيولاها را داريد. Dusk بازي شگفت‌انگيزي است تا بعدازظهر خالي خود را با آن پر کنيد.

 

Resident Evil 2 – Remake

سال انتشار: 2019 | سازنده: Capcom

بازسازي شگفت‌انگيزي از يکي از بازي‌هاي کلاسيک ژانر وحشت، ترکيبي از نوستالژي و امکانات بديع، که چالش‌برانگيز، زيبا و ترسناک است.

بهترين بازي هاي اکشن کامپيوتر

 

Grand Theft Auto 5

سال انتشار: 2015 | سازنده: Rockstar North

GTA 5 روي بيشتر سيستم‌ها عملکرد بسيار خوبي دارد و يکي از بهترين بازي‌هاي جهان بازي‌هاي کامپيوتري است که مي‌شناسيم. اگر مي‌خواهيد حالت متفاوتي از اين بازي را تجربه کنيد سراغ GTA Online برويد. مي‌توانيد حالت آنلاين اين بازي را با چند نفر از دوستان‌تان تجربه کنيد و از آن لذت ببريد.

 

Assassin’s Creed Odyssey

سال انتشار: 2018 | سازنده: Ubisoft Montreal

يوبيسافت در آخرين نسخه از اين بازي، عالي عمل کرده است. در Assassin’s Creed Odyssey شاهد اجراي کامل و درست سبک نقش‌آفريني هستيم که در آن، ديگر با فهرستي از کارهايي که بايد انجام بدهيد مواجه نمي‌شويد، بلکه مأموريت‌هايي دريافت مي‌کنيد که در جهان باز اين بازي، مي‌توانيد به شيوه‌ي خودتان آن‌ها را به انجام برسانيد.

 

Dishonored 2

سال انتشار: 2016 | سازنده: Arkane Studios

مي‌توانيد به درون اين بازي شيرجه بزنيد و غرق مراحل سخت و درهم‌پيچيده‌ي آن شويد. همچنين در اين بازي با چند مرحله‌ي سطح‌بالا مواجه مي‌شويد که تا مدت‌ها در يادتان مي‌ماند. مي‌توانيد اين بازي را در نقش دو شخصيت بازي کنيد، داستان هر يک از اين شخصيت‌ها و همچنين قدرت‌هاي متفاوت‌شان ارزش بازي کردن دوباره‌ي اين بازي را بيشتر مي‌کند. همچنين اگر از طرفداران خشونت در بازي‌هاي رايانه‌اي نيستيد، در اين بازي اين امکان را در اختيار داريد که حمله‌هاي دشمنان را دفع کنيد، آن‌ها را مغلوب و تسليم کنيد يا بي‌هوش‌شان کنيد.

 

Hitman 2

سال انتشار: 2018 | سازنده: IO Interactive

بيست سال است که Agent 47 قراردادهاي جديدي مي‌گيرد و در بازي‌هاي رايانه‌اي، اهدافش را نابود مي‌کند. اما آخرين نسخه از اين بازي، بهترين نسخه‌ي آن است. اگر تا به حال اين بازي را امتحان نکرده‌ايد بي‌شک به سراغش برويد.

بهترين بازي ‌هاي اکشن و نقش‌آفريني نوبتي کامپيوتر

 

Nier: Automata

سال انتشار: 2017 | سازنده: Square Enix

اين بازي اکشن نقش‌آفريني روي ربات‌هايي متمرکز است که به زمين ارسال شده‌اند تا با نابودي ربات‌هاي خطرناک زميني، اين کره را دوباره به مکاني امن براي انسان‌ها تبديل کنند. همه‌ي ربات‌هاي اين بازي، ماشين‌هايي بي‌مغز نيستند و برخي از آن‌ها آرزوها و اهداف خود را دنبال مي‌کنند. داستان اين بازي شگفت‌انگيز است و با چند پايان متفاوت، از داستان‌هاي فرعي بسيار خوبي نيز برخوردار است.

 

The Witcher 3: Wild Hunt

سال انتشار: 2015 | سازنده: CD Projekt RED

بازي The Witcher 3 داستان گرالت را دنبال مي‌کند، يکي از بداخلاق‌ترين قاتلان هيولاها که مسير خود را با مبارزه و جادو باز مي‌کند. داستان اين بازي هوشمندانه و خوب است ولي مهم‌تر از آن، با يکي از بهترين بازي‌هاي جهان باز مواجه مي‌شويد که مي‌توانيد در آن به کاوش بپردازيد.

 

Divinity: Original Sin 2

سال انتشار: 2017 | سازنده: Larian Studios

بازي‌اي به سبک کلاسيک نقش‌آفريني  که حس مدرني دارد. مي‌توانيد اين بازي را به‌شکل چهارنفره و تيمي بازي کنيد. Divinity: Original Sin 2 از شخصيت‌هاي فوق‌العاده‌اي تشکيل شده است که در ترکيب با مبارزه‌هاي چالش‌برانگيز و نوبتي آن، بازي شگفت‌انگيزي را به کاربران ارائه مي‌دهد.

 

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

سال انتشار: 2018 | سازنده: Level-5

يکي از زيباترين و بلندپروازانه‌ترين بازي‌هاي نقش‌آفريني که داستان پادشاه نيمه‌گربه‌اي را دنبال مي‌کند که دنبال ايجاد کردن قلمروي پادشاهي خود است، قلمرويي که سرشار از صلح و صفاست و البته که دنبال دوستان جديدي است. با بازي جهان باز خوش‌ساختي مواجه مي‌شويد که از مبارزه‌هاي هيجان‌انگيزي تشکيل شده است و ترکيب معناداري را به شما ارائه مي‌دهد.

خريد دوربين مداربسته

Dark Souls 3

سال انتشار: 2016 | سازنده: FromSoftware

هر چقدر اين بازي عناصر تکراري داشته باشد و با يک بازي اکشن نقش‌آفريني مواجه باشيم که در جهاني رو به مرگ و پر از هيولاها به پيش مي‌رود، در عوض با ظاهر خوبي مواجه مي‌شويم. يکي از روان‌ترين بازي‌هاي اين مجموعه‌ي بازي‌هاست و روي کامپيوتر شخصي عملکرد بسيار رواني دارد که در نتيجه‌ي آن دشمنان سريع‌تر و وحشي‌تري داريد که بدون اينکه به شما رحم کنند، در ثانيه‌اي جان‌تان را مي‌گيرند.

بهترين بازي ‌هاي کامپيوتر در سبک کاوش، بقا و ساخت‌وساز

 

Stardew Valley

سال انتشار: 2016 | سازنده: ConceedApe

در اين بازي مزرعه‌اي را در خارج از شهر به ارث مي‌بريد و روزهايتان را صرف رسيدگي به مزرعه و آشنا شدن با محلي‌ها مي‌کنيد، محلي‌هايي که برخي از آن‌ها آمادگي به ورود به يک رابطه‌ي احساسي را دارند. مي‌توانيد خيلي جدي شويد و سفت‌وسخت دنبال رسيدگي به مزرعه‌تان و افزايش درآمد فصلي‌تان باشيد، يا اينکه همه چيز را راحت بگيريد و گه‌گاهي براي ماهيگيري برويد يا به معادن پر از هيولاها برويد و کمي هيولا شکار کنيد.

 

Kerbal Space Program

سال انتشار: 2015 | سازنده: Squad

يک فضاپيما مي‌سازيد و به فضا مي‌رويد، ساده است، مگر نه؟ اغلب نه. وقتي مي‌خواهيد چنين فضاپيمايي را با استفاده از تجهيزات وسيع Kerbal Space Program انجام بدهيد، ممکن است مشکلاتي پيش بيايد، مشکلاتي که اغلب به انفجاري ختم مي‌شوند. ولي وقتي بتوانيد چنين کاري را با آزمون و خطا و با موفقيت انجام دهيد تازه پيشنهادهاي اصلي اين بازي را دريافت مي‌کنيد.

 

Subnautica

سال انتشار: 2018 | سازنده: Unknown Worlds

بسته به اينکه چه احساسي در رابطه با غواصي داريد، اين بازي مي‌تواند لحظات شگفت‌انگيزي را براي‌تان رقم بزند يا تبديل به يکي از ترسناک‌ترين تجربه‌هايتان شود. حتي اگر حالت بقا را خاموش کنيد و هر چند وقت مجبور نباشيد ماهيگيري کنيد و آن را بخوريد تا زنده بمانيد، اين بازي از تونل‌هاي وسيع و هيولاهاي بزرگي تشکيل شده است که مي‌توانند شما را درسته ببلعند.

 

Proteus

سال انتشار: 2013 | سازنده: Ed Key and David Kanaga

بازي Proteus از طبيعت الهام مي‌گيرد و آن را به صداها و شکل‌هاي آشنا تبديل مي‌کند. تپه‌هاي منحني، تنه‌ي صاف درختان و قورباغه‌هايي که صدا درمي‌آورند. مي‌توانيد بر فراز جزيره‌اي از گياهان رنگارنگ و حيوانات متنوع پرواز کنيد و صداهاي زيبايي بشنويد، سمفوني زيبايي که با دنبال کردن پرندگان يا ساکن ماندن ميان کرم‌هاي شب‌تاب مي‌توانيد از آن لذت ببريد.

بهترين بازي ‌هاي استراتژيک کامپيوتر

 

Into The Breach

سال انتشار: 2018 | سازنده: Subset Games

در اين بازي سعي مي‌کنيد نژاد انسان‌ها را در مقابل حمله‌ي فضايي‌ها حفظ کنيد، آن هم در پنج نوبت و در يک بازي استراتژيک با سبک Roguelike. اين بازي بيشتر شبيه يک پازل است، هر بار اطلاعات کاملي درباره‌ي فعاليت‌هاي دشمن داريد و بازي آن‌قدر تعادل خوبي دارد که کم‌وبيش هميشه مي‌توانيد راه‌حلي پيدا کنيد و مأموريت‌تان را با موفقيت به انجام برسانيد.

 

XCOM 2: War of the Chosen

سال انتشار: 2017 | سازنده: Firaxis

در اين بازي استراتژيک وحشيانه شما در نقش رهبر گروه مقاومت در برابر حمله‌ي فضايي‌ها هستيد. در اين بازي پايگاه‌تان را مي‌سازيد، نيروهاي‌تان را تقويت مي‌کنيد و دستورات استراتژيکي مي‌دهيد که در مبارزه‌هاي تاکتيکي و نوبتي اين بازي نقش بسيار مهمي دارند. با گسترش قلمروي‌تان و جمع‌آوري کردن مواد و انجام تحقيقات جديد، به سلاح‌ها و تجهيزات دفاعي جديدي براي نيروهايتان دست مي‌يابيد.

دوربين مدار بسته

Total War: Warhammer 2

سال انتشار: 2017 | سازنده: Creative Assembly

Warhammer يک بازي فانتزي دارک است که مي‌توانيم در آن شباهت‌هايي با چند بازي ديگر ببينيم، اين بازي محبوبيت زيادي دارد و دليلش هم افزونگي شخصيت‌ها و قلمروهاي تاريک آن است، در اين بازي با دو موردور (سرزمين تاريک سائورون در ارباب حلقه‌ها) و سه دراکولا مواجه مي‌شويد. بازي‌هاي Total War مجموعه‌اي ارزشمند از بازي‌هاي استراتژيک تاريخي هستند که در ترکيب با Warhammer بازي شگفت‌انگيزي را شکل مي‌دهند. در اين بازي نژادها و شخصيت‌هاي مختلف براي فتح جهان با يکديگر مي‌جنگند.

 

Slay the Spire

سال انتشار: 2019 | سازنده: Harebrained Schemes

بازي کارتي شگفت‌انگيزي که با چالش‌هاي روزانه‌اش نزد بسياري از کاربران محبوب شده است. لذت اين بازي در اين است که با چيدن هوشمندانه‌ي دسته‌ي کارت‌هايتان بتوانيد بيشترين قدرت را از آن خود کنيد. اين بازي تک‌نفره است و به همين دليل نيازي نيست بهترين ترتيب کارت‌ها را داشته باشيد تا بتوانيد هيولاهاي اين بازي را شکست دهيد. در طول بازي کارت‌هاي جديدي مي‌گيريد و قدرت‌هايتان افزايش مي‌يابد. هر دست جديد اين بازي هميشه لذت‌بخش است.

 

BattleTech

سال انتشار: 2018 | سازنده: Harebrained Schemes

در اين بازي، رهبري تيمي پاره‌پاره از سربازان مزدور را بر عهده مي‌گيريد تا در مراحلي که نيمي از آن‌ها داستان و نيمي از آن‌ها در آن واحد توليد شده است، به پيش برويد؛ محافظت، قتل، تسخير پايگاه و ديگر مأموريت‌ها را انجام مي‌دهيد تا پول دريافت کنيد، کسي را نجات دهيد يا احترام کسب کنيد. در BattleTech سربازان و سفينه‌هايتان را براي يک درگيري ميان‌سياره‌اي مي‌فرستيد و بعد از آن بايد به خسارت‌هاي جاني و مالي پس از اين جنگ رسيدگي کنيد، زره‌هايي که نابود شده‌اند، سفينه‌هايي که آسيب ديده‌اند و تجهيزاتي که از دشمن نابودشده‌تان به غنيمت گرفته‌ايد، همه بخشي از اين بازي شگفت‌انگيز هستيد.

بهترين بازي ‌هاي سبک پازل

 

Retu of the Obra Dinn

سال انتشار: 2018 | سازنده: Valve

بازي محبوب پازلي‌مان در سال 2018، Retu of the Obra Dinn يک بازي کارآگاهي است که در آن، شما نقش يک کارآگاه بيمه را ايفا مي‌کنيد که مسئول بررسي کشتي گم‌شده‌اي است که حالا پيدا شده است و بايد بفهميد چه بلايي سر خدمه‌ي آن آمده است.

 

Portal 1 + 2

سال انتشار: 2007/2011 | سازنده: Lucas Pope

اگر اين بازي پازل‌هاي مبتکرانه‌اي داشت و اگر داستان هوشمندانه‌اي داشت، خيلي عالي مي‌شد. خوشبختانه هر دوي اين گزينه‌ها در اين بازي وجود دارند و تجربه‌اي در اختيارتان قرار مي‌گيرد که فراموش‌نشدني است و از چند جنبه ذهن‌تان را درگير مي‌کند. در اين بازي و دنباله‌ي شگفت‌انگيزش بايد به شيوه‌ي ديگري فکر کنيد تا راه‌تان را به مکان‌هاي ديگر باز کنيد و داستان غم‌انگيز و گاهي خنده‌دار آن مسبب لذت بردن بيشترتان از اين بازي مي‌شود.

 

Opus Magnum

سال انتشار: 2017 | سازنده: Zachtronics

چالش اين بازي اين نيست که هر پازل را چطور حل کنيد، بلکه يافتن بهترين راه براي حل کردن هر پازل، چالش اصلي است. با بازوهاي رباتيک قابل برنامه‌ريزي مي‌توانيد ماشين‌هاي کيمياگري خود را درست کنيد که در انجام کارهاي پيش روي‌شان بسيار خوب عمل مي‌کنند و در اين بازي مي‌بينيد که دستورالعمل‌هاي ساده و قطعات ساده مي‌توانند ماشين‌هاي نه چندان ساده‌اي را ايجاد کنند.

 

Gorogoa

سال انتشار: 2018 | سازنده: Buried Signal

اين بازي زيبا که با دست کشيده شده است يکي از بازي‌هاي پازلي محبوب ماست. بازي ساده‌اي است: کاشي‌هاي طرح‌دار را با استفاده از تخيل‌تان بچينيد تا پازل را حل کنيد. پيچيدگي و شاهکار بودن اين بازي، آنجايي است که اين کاشي‌ها با ظرافت بي‌عيب‌ونقصي در کنار هم جاي مي‌گيرند. بخش‌هايي از هر مرحله به خوبي در مرحله‌ي ديگر جاي مي‌گيرند و هرگز احساس نمي‌کنيد چيزي غيرمعمول را مشاهده کرده‌ايد. اگر از طرفداران پازل‌ها هستيد و مي‌خواهيد يک بازي چالش‌برانگيز و زيبا را امتحان کنيد، اين بازي را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

 

Lumines Remastered

سال انتشار: 2018 | سازنده: Resonair

اين پازي پازل موزيکال که براي اولين بار در کنسول psp عرضه شده بود، حالا پس از 15 سال دوباره برگشته و بازگشت موفقيت‌آميزي نيز داشته است. اين نسخه‌ي جديد کيفيت بسيار خوبي دارد و موسيقي آن محشر است. Lumines از آن بازي‌هايي نيست که در رايانه‌ي شخصي، بهترين عملکرد خود را داشته باشد، انگار طوري طراحي شده است تا در کنسول‌هاي دستي اجرا شود، ولي اگر شانس ديگري براي تجربه کردن اين بازي نداريد، پيشنهاد مي‌کنيم در هر پلتفرم ممکني اين بازي را امتحان کنيد.

 

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:15

تشخيص پلاک خودرو در دوربين هاي هايلوک

يکي از کاربرد هاي مهم تجهيزات مدار بسته هايلوک ، قابليت تشخيص پلاک خودرو است .  در اين حالت  دوربين مداربسته   به گونه اي نصب مي شود که پلاک خودرو هاي عبوري را ثبت مي کند و کاربر مي تواند از پلاک خودرو ها بر اساس زمان و تاريخ گزارش گيري داشته باشد . به علاوه امکان جستجوي يک پلاک مشخص ، شناسايي پلاک خودرو هاي سرقتي و مواردي از اين دست توسط دوربين پلاک خوان هايلوک در دسترس خواهد بود . نرم افزار قدرتمند دوربين پلاک خوان هايلوک به دوربين امکان ثبت پلاک در فواصل طولاني و شرايط نوري غير مساعد را مي دهد . در ادامه برخي از مهمترين ويژگي هاي دوربين ثبت پلاک هايلوک را مشاهده مي کنيد .

 

تشخيص پلاک خودرو در دوربين هاي هايلوک

دوربين هايلوک پلاک خوان بايد رزولوشن و کيفيت تصوير بالايي داشته باشد تا پلاک خودرو ها را ثبت نمايد . رزولوشن بالاتر مي تواند تصاوير با کيفيت تري ارائه نمايد و اين مهم درصد خطاي دوربين پلاک خوان هايلوک را به حداقل مي رساند . شهرنت

امکان ديد در شب هوشمند در دوربين هايلوک ، اجازه ثبت پلاک شبانه روزي را به دوربين مي دهد .

قابليت HLC در دوربين پلاک خوان هايلوک ، به دوربين کمک مي کند تا پلاک خودرو را در هر شرايط نوري را با کيفيت مناسب تصوير برداري و ثبت نمايد .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي         پکيج دوربين مداربسته

قابليت تصوير  برداري در حضور چند طيف نور يا WDR در دوربين هايلوک ، درصد خطاي دوربين در ثبت پلاک را کاهش مي دهد .

دوربين پلاک خوان هايلوک ، با سرعت بالاتر از دوربين هاي  هايک ويژن معمولي تصوير برداري مي کند . سرعت بالاتر از 25 فريم بر  ثانيه ، امکان ثبت پلاک خودرو هاي با سرعت بالاتر را فراهم مي کند .

جهت تصوير برداري با کيفيت و بهينه تر بايد از دوربين پلاک خوان هايلوک با لنز وريفوکال با فاصله کانوني مناسب استفاده کرد . اين دوربين امکان ثبت پلاک در محل مورد نظر کاربر را به نحو مطلوب براي کاربران فراهم مي کند .

 

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:22

هوشمند سازي صنايع خرده فروشي (دوربين مدار بسته هايک ويژن )

بخش خرده فروشي در مقابل کسب و کار هايي مانند فروش آنلاين محصولات ، بيشترين ضرر را تحمل کرده است .
هزينه هاي پرسنل ، اجاره ، تعمير و نگهداري تجهيزات ، هزينه هاي روزانه و بسياري ديگر باعث شده تا صنايع خرده
فروشي در برابر همتايان آنلاين خود هزينه هاي بيشتر و سود کمتري داشته باشد . علاوه بر اين موارد دلايل ديگري
نيز اين صنايع را تهديد مي کنند. خريد حضوري دشواري هاي خاص خود را دارد ، مشتريان بايد در صفهاي طولاني
براي پرداخت بايستند ، مشتريان VIP اغلب ناديده گرفته مي شود ، اين دلايل و مواردي شبيه به اين باعث شده تا
صنايع خرده فروشي سنتي امروزه در جايگاه شکننده اي قرار داشته باشند.

سوال مهم اما اين است که چگونه فروشگاه ها مي توانند امکانات موجود خود را بهينه سازي کرده و ميزان رضايت
مشتريان را افزايش دهند و بتوانند در رقابت با صنايع فروش آنلاين شرايط را به نفع خود تغيير دهند

 

تکنولوژي دوربين مداربسته هايک ويژن

نخستين عاملي که مي تواند شرايط را به نفع آنها تغيير دهد استفاده از تکنولوژي هاي برتر و پيشرفته است. يکي
از چالش هاي مهم در اين صنايع عدم وجود تجهيزات و فناوري هايي است که بتوانند داده هاي دقيق را از ميزان
تردد افراد و فروش در ساعت هاي مختلف جمع آوري و ارائه کنند تا مديران اين صنايع در جريان مستقيم مشکلات
قرار بگيرند. بسياري از مديران اين صنايع محدوديت هاي بودجه را بهانه مي کنند در صورتي که استفاده از اين
تجهيزات مي تواند بازدهي فروشگاه ها را بطور چشمگيري افزايش دهد.

تکنولوژي هوشمند دوربين مدار بسته مي تواند به روش هاي زير به يک کسب و کار خرده فروشي کمک کند که عبارتند از:

شمارش افراد (People-counting ) براي رديابي جريان و تعداد مشتريان

شناسايي مشتريان VIP : شناسايي مشتريان VIP و ارائه خدمات مناسب در حداقل زمان به مشتريان ويژه و کسب رضايت آنها

نقشه حرارتي (Heat mapping ) از قسمت هاي مختلف فروشگاه ، براي نشان دادن محبوبيت کالاهاي خاص و مکان هاي پر تردد يا کم تردد

تشخيص اتوماتيک صف (Queue detection ) ، براي نظارت بر وضعيت صف مشتريان در جلوي صندوق هاي
پرداخت و اضافه کردن صندوق هاي پرداخت در مواقع شلوغ بودن فروشگاه جهت کاهش مدت زمان انتظار مشتريان

يکپارچه سازي سيستم مدار بسته با تجهيزات POS ، جهت رفع مشکلات ناشي از وجود اختلاف تجهيزات درج شده در
فاکتور . در اين حالت در صورتي که مشتري مشکلي از بابت تعداد يا نوع محصولاتي که از فروشگاه دريافت کرده ،
داشته باشد سيستم هوشمند مدار بسته با تطبيق فاکتور مشتري و تصوير ضبط شده زمان ارائه محصولات هر گونه
مغايرتي را نمايش مي دهد .

بيشتر بخوانيد: انتقال تصوير هايک ويژن  

فناوري اينترنت اشيا با جمع‌آوري هوشمندانه داده‌هاي مشتريان به خرده‌فروشان کمک مي‌کند

فرقي نمي­‌کند شما کارآفرين يک کسب­­­­­­­­­­‌وکار خرده­‌فروش باشيد و يا رئيس يک شرکت جهاني سنتي، به‌ هرحال امروزه شاهد چالش­‌هايي در فروش حضوري و غيرآنلاين هستيد.

طبق يک گزارش، در آمريکا فروشگاه پوشاک مردانه و زنانه برند گپ به تازگي ??? شعبه فروش حضوري خود را تعطيل کرده است. همچنين فروشگاه‌هاي مشابه مانند جي.سي.پني، ويکتوريا سيکرت و پي‌لس شوسورس نيز تعدادي از نمايندگي‌هاي خود را در سراسر دنيا منحل کرده‌­اند. با توجه به اين آمار روشن است که خرده‌فروشان تحت فشار هستند، اما خرده‌فروشي حضوري کامل از بين نرفته‌است. براي نمونه فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي مانند فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي تارگت و بست‌باي و همچنين فروشگاه تازه‌تاسيس آل‌بردز در فروش حضوري موفق هستند. در اين ميان حتي خرده‌فروش‌هاي آنلاين کاسپر، گلوسير و واربي‌پارکر فروشگاه‌هاي خريد حضوري خود را راه‌اندازي کرده‌اند.

فناوريIOT با جمع‌آوري‌ اطلاعات از دستگاه‌هاي هوشمند و واي‌فاي در حال تغيير داده‌هاي فروش فروشگاه‌هاي حضوري است.

چرا کارآفرينان خرده‌فروشي بايد به IOT توجه کنند؟ 

درواقع مديران اين مجموعه‌ها نيازهاي مشتريان آنلاين و حضوري را بررسي کرده و همين امر باعث مشتري‌‌مداري آنها شده ‌است. به‌طورکلي خرده‌فروشان بايد در دو سيستم خريد حضوري و خريد آنلاين يکپارچگي به‌وجود‌آورند. همين موضوع باعث مطرح شدن خرده فروشي هوشمند به کمک اينترنت اشيا مي‌شود. در واقع فناوري IOT توانايي حل اين مشکل را دارد.

براي موفقيت خرده‌فروشان در سال ????، تجربه خريد چندکاناله (omnichannel) بسيار مهم است. براساس گزارشي در مجله هاروارد بيزينس؛ حدود ?? درصد مشتريان، از کانال‌هاي متعددي براي خريد استفاده مي‌کنند. هرچه تعداد کانال‌هاي ارائه شده براي خريد مشتريان بيشتر باشد، درنتيجه خريداران مبالغ بيشتري را پرداخت خواهند کرد. درحالي‌که بسياري از برندها تنها روي خريد اينترنتي تمرکز کرده‌اند، مديران خرده‌فروشي متوجه شده‌اند که تمايل مشتري به هر دو نوع خريد است.

فناوريIOT با جمع‌آوري‌ اطلاعات از دستگاه‌هاي هوشمند و واي‌فاي در حال تغيير داده‌هاي فروش فروشگاه‌هاي حضوري است. اينترنت اشيا با جمع‌آوري داده‌ها در فروشگاه‌ها، درست مانند خرده‌فروشان آنلاين که از طريق کوکي‌ها و آمارگيري به داده‌ها دسترسي دارند، باعث توسعه کسب‌وکار خرده‌فروش‌هاي سنتي مي‌شود.

در ادامه به تعدادي از راه‌هاي مهم که مديران خرده فروشي‌هاي سنتي از طريق آن مي‌‌توانند به اهداف کسب‌وکار خود دست يابند و همچنين با استفاده از تکنولوژي اينترنت اشيا، تجربه مشتري مداري خود را افزايش دهند بيان شده است:

در زمان حضور مشتريان در فروشگاه  اطلاعات دقيق  محصولات، به آنها داده شود

با توجه به گزارش موسسه بازاريابي YES که در حوزه توانمندسازي بازاريابان براي مشارکت، کسب‌ و حفظ مشتريان فعاليت مي‌کند، ?? درصد از خريداران گفته‌اند: «هنگام حضور در فروشگاه‌ها از برنامه‌هاي موبايل خود استفاده مي‌کنند؛ اين امر فرصتي را در اختيار خرده‌فروشان قرار مي‌دهد که از فناوري اينترنت اشيا براي ايجاد يکپارچگي در فروشگاه و نرم‌افزارهاي فروش استفاده‌ کنند

براي مثال، برنامه LOWE به مشتريان اين امکان را مي‌دهد که هنگام خريد در فروشگاه محصولات مورد‌نيازشان را از طريق تلفن‌هاي همراه خود پيدا کنند، SEPHORA اپليکيشن مشابه‌ايي است که هنگام ورود مشتري به فروشگاه، اطلاعات محصول را براساس ويژگي‌هاي آن مشتري و با توجه به تاريخچه خريدهاي قبلي او، به کاربر مي‌دهد. اينترنت اشيا مي‌تواند امکان بررسي موجودي انبار را نيز فراهم کند. اپليکيشن LULULEMON از RFID (فناوري شناسايي با کمک فرکانس راديويي) براي انجام بررسي موجودي‌هاي موجود در فروشگاه‌هاي خود استفاده مي‌کند، بدين معنا که مشتري مي‌تواند موجودي واقعي فروشگاه را با دقت ?? درصد بررسي‌کند.

بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته تي وي تي

همچنين به تازگي برنامه WALMART يک سيستم جديد به نام خرده فروشي هوشمند راه‌اندازي کرده‌ است که موجودي تمام شعبات فروشگاه‌ را در دسترس مشتري قرار مي‌دهد تا اطمينان حاصل شود نياز مشتري برطرف شده ‌است.

بهينه‌سازي تجربه خريد

در خرده‌فروشي به کمک اينترنت اشيا يا همان خرده‌فروشي ديجيتال براي ارتقا وب‌سايت‌ها مي‌توان تعداد کليلک کردن (جستجو) مصرف‌کنندگان را در وبسايت‌ها بررسي‌کرد، به همين ترتيب در خرده فروشي حضوري نيز مي‌توان به بررسي رفتار مشتريان در فروشگاه و تحليل فضايي که از آن استفاده مي‌کنند، پرداخت. (اينکه آن‌ها بيشتر به سمت کدام قفسه‌ها مي‌روند و به دنبال چه هستند.) همچنين IOT مي‌تواند فرآيند پرداخت را ساده‌تر کند. طبق گزارش شرکت NCR که يک توليدکننده دستگاه‌هاي خودپرداز است، حدود ?? درصد از مشتريان روند خريد را دردناک مي‌دانند. خرده‌فروشي به کمک اينترنت اشيا مي‌تواند اين مشکل را حل کند.

اينترنت اشيا با جمع‌آوري داده‌ها در فروشگاه‌ها، درست مانند خرده‌فروشان آنلاين که از طريق کوکي‌ها و آمارگيري به داده‌ها دسترسي دارند، باعث توسعه کسب‌وکار خرده‌فروش‌هاي سنتي مي‌شود.

هدف تبليغات جذب مشتريان است

از اين‌رو اينترنت اشيا مي‌تواند خريد حضوري را نيز براي مشتريان آسان‌تر کند. براي مثال، مدت مديدي خرده فروشان از IOT براي ارسال پيام‌هاي تبليغاتي به گوشي‌هاي هوشمند مشترياني که در نزديکي فروشگاه هستند، استفاده مي‌کردند. به تازگي شاهد خلاقيت‌هاي بيشتري از خرده‌فروشان هستيم. ربکا مينکوف و والگرينز، دو نمونه از اين شرکت‌ها هستند.

برند ربکا مينکوف در صنعت مد و فشن با استفاده از اينترنت اشيا، آيينه هوشمندي طراحي کرده است که مي‌تواند شما را در لباس‌ها و آرايش‌هاي مختلف نشان ‌دهد در صورتيکه در واقعيت شما هيچ تغييري نکرده‌ايد. با استفاده از اين آينه‌ها ديگر نيازي به اتاق پرو نيست.

شرکت والگرينز نيز يکي از نمونه‌هاي خلاق است که براي فروشگاه‌ها يخچال‌هايي با قابليت اسکرين طراحي و توليد مي‌کند. اين اسکرين‌ها علاوه بر اينکه تمامي موجودي داخل يخچال را نشان مي‌دهد، به شما اين فرصت را مي‌دهد تا تبليغات خود را بر روي اين اسکرين‌ها نمايش دهيد.

 

 

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:51

انتخاب بهترين شرکت طراحي در تهران

اگر شما در حال برنامه ريزي براي راه اندازي يک وب سايت براي کسب و کار شما احتمالا در نظر گرفتن انتخاب بهترين شرکت طراحي وب سايت.

بسياري از شرکت هاي طراحي وب سايت وجود دارد, اما نه همه آنها ارائه خدمات بزرگ. بهترين شرکت طراحي وب سايت شما نياز داريد:

 

  • خلاقانه طراحي وب سايت خود را با تکنولوژي مدرن ترکيب کنيد.
  • شما بايد پشتيباني خوب.
  • ساخت يک وب سايت قوي.
  • در ارتباط باشيد براي پيدا کردن ويژگي هاي يک شرکت طراحي وب سايت معتبر.

 

تيم توسعه حرفه اي

هنگامي که شما به دنبال يک شرکت طراحي وب سايت معتبر شرکت است که تيم توسعه قوي را انتخاب کنيد. شما مي توانيد با شرکت تماس بگيريد و در مورد قابليت ها و مهارت هاي تيم خود بپرسيد. تيم توسعه بايد تجربه در اثبات توانايي هاي فني خود را در پروژه هاي موفق داشته باشد.

طراحي وب سايت مطابق با اصول جستجوگرها

اهميت جستجوگرها و ارتقاء رتبه بندي سايت در نتايج گوگل توسط هر کسي تأکيد نمي شود. شرکت طراحي وب سايت بايد درک درستي از جستجوگرها و اصول آن و طراحي وب سايت خود را مطابق با استانداردهاي جستجوگرها.

 

به عنوان مثال ، کدهاي آن به طور مطلوب نوشته شده است ، داراي سرعت دانلود بالا هستند و طراحي شده اند تا پاسخگو و سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه باشند.

 

 

 

چگونه مي توانيد اين کار انجام مي شود

 

انتخاب يک شرکت است که به طور کامل اختصاص داده شده به برنامه نويسي بدون استفاده از ابزار و خود را دارد. استفاده از ابزارهاي آماده در سايت توليد با توجه به پيمانکار فاقد مالکيت ابزار اصلي و همچنين عدم وجود انعطاف پذير به اندازه کافي ابزار شامل ابزارهاي اصلي از سايت توليد اما منجر به مشکلات و وخامت در کيفيت خدمات و در نتيجه انتخاب توسعه سايت.

نمونه کارها موفق قبلي

 

نمونه کارها طراحي وب سايت قبلي اين شرکت نشان مي دهد مهارت ها و شايستگي هاي اين شرکت. اين روش يکي از راه هايي براي پيدا کردن در مورد خدمات اين شرکت است. در علاوه بر اين به اعتبار شرکت هاي, قبل, خدمات, شرکت طراحي وب سايت مقصد آنها نيز يکي از راه هايي براي انتخاب بهترين شرکت طراحي وب سايت. از آنجا که آنها هميشه به بهترين وجه به ميل خود مناسب است.

 

يکي از تفاوتهاي بين وب ون ، که يک شرکت طراحي وب سايت در تهران است ، همکاري با برندها و افراد شناخته شده است.

پشتيباني عالي

تحويل وب سايت پايان نيست, اما آغاز تعهد يک شرکت طراحي است. هيچ وب سايت يک سرويس پشتيباني رايگان نيست و تعمير و نگهداري يک مسئله حياتي و مهم است. در واقع ، با استفاده از خدمات پشتيباني ، مشتريان به راحتي مي توانند مشکلات خود را با تيم به اشتراک بگذارند و توصيه هاي لازم را دريافت کنند.

وضوح

يک شرکت طراحي وب سايت معتبر بايد تعامل خوبي با مشتريان خود داشته باشد. مديران هميشه بايد تمام الزامات پروژه را بدانند و انتظارات مشتريان را در نظر بگيرند. شما، به عنوان يک مشتري ، بايد قادر به کنترل روند طراحي سايت باشد.

 

انعطاف پذيري

 

انعطاف پذيري براي يک شرکت طراحي وب سايت بسيار مهم است. شما مي توانيد سايت خود را در روند انجام کار و تيم طراحي وب سايت بايد قادر به انطباق با نيازهاي شما.

هزينه طراحي وب سايت

يکي از معيارهاي اصلي براي انتخاب بهترين شرکت طراحي وب سايت است که مقدار هزينه شما مجبور به پرداخت هزينه براي طراحي وب سايت. اين هزينه بر اساس عوامل زير تعيين مي شود

 

تاريخچه شرکت

 

شما بايد آگاه باشيد از تمام اين هزينه ها و طراحي وب سايت شرکت خود را با توجه به بودجه خود را انتخاب کنيد. البته در نظر داشته باشيد که هزينه يک وب سايت قوي است که در واقع يک سرمايه گذاري و در نه چندان دور آينده چندين برابر هزينه توسعه يک وب سايت که بازگشت سرمايه داشته باشد.

 

يک شرکت طراحي وب سايت شناخته شده بايد تمام ويژگي هاي فوق را برآورده کند. براي انتخاب بهترين گزينه ، تمام جنبه هايي را که انتخاب شما را محدود مي کنند ، در نظر بگيريد.

 

اگر مي خواهيد وب سايت خود را راه اندازي کنيد ، با شرکت طراحي پيام آوا پردازش تماس بگيريد. يک تيم بسيار حرفه اي از توسعه دهندگان وب ايده هاي خود را به واقعيت تبديل خواهد شد.

https://rb.gy/wd1sn3

 

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 270 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:17

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

اگر براي شما نيز سوال شده که يخچال دوقلو بخرم يا يخچال سايد باي سايد؟ به بررسي معايب و مزاياي يخچال فريزر دوقلو و يخچال سايد را حتما در اين جا بخوانيد.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصي دکوراسيون داخلي دکونيوز بسياري از افراد در هنگام خريد يخچال و فريزر در ميان دو دسته کلي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد دچار شک و ترديد در هنگام خريد مي شوند يکي از دلايل اين ترديد ميزان ظرفيت و امکاناتي مانند آبريز و يخ ساز اتوماتيک است از همين رو در اين قسمت ما سعي داريم با بررسي انواع يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد همراه شما باشيم تا بتوانيد با دانستن مزيت و معايب هر دو دسته به طور دقيق تر بتوانيد انتخابي آسان تر را انجام دهيد، پيش از آنکه به بررسي جزئي اين دو دسته از محصول بپردازيم لازم است به دو نکته در همين ابتدا اشاره کنيم چراکه اين دو نکته همواره جزو مواردي است که سوال در ذهن افراد به وجود مي آورد، به ياد داشته باشيد که عمق يخچال سايد باي سايد معمولا بين 70 تا 90 سانتيمتر مي باشد که قطعا از سطح کابينت شما بيرون مي زند اما بيشتر انواع يخچال دوقلو داراي عمق 60 سانتيمتر مي باشند که هم سطح با عمق کابينت شما قرار مي گيرد، از همين رو بسياري از افراد به دنبال مدل هايي از يخچال فريزر هستند که هم سطح با کابينت در آشپزخانه قرار بگيرند از اين رو تمايل بيشتري به انتخاب انواع يخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوييم اگر شما يخچال سايد باي سايد را براي منزل خود انتخاب کنيد بنا به فوت انتخابي‌ و اندازه‌ اي که انتخاب کرده ‌ايد از کابينت شما بيرون مي ‌زند اما عمدتاً يک يخچال فريزر دوقلو هم سطح با کابينت شما قرار مي گيرد چراکه همان طور که گفتيم داراي عمقي همسان با کابينت يعني 60 سانتيمتر مي‌ باشد اما بايد به اين نکته نيز توجه داشته باشيم که عرض يخچال هاي دوقلو 120 سانتيمتر است اما سايد داراي عرضي بين 90 تا نهايت 95 سانتيمتر مي باشد.

الزاماً يخچال سايد باي سايد کوچک تر از يخچال دوقلو نيست!

بسياري از افراد تصور مي کنند که يخچال دوقلو فضا و گنجايش بيشتري را به نسبت يخچال هاي سايد باي سايد به آنها مي‌ دهد اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم که در بسياري از مدل ها با مقايسه ظرفيت آنها ممکن از لحاظ گنجايش داخلي با يکديگر برابري ‌کنند يا برعکس ذهن بسياري از افراد مدل هاي بزرگ يخچال سايد باي سايد ظرفيتي بيشتر از يخچال فريزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اينجا ياد آوري کنيم که عمق سايد باي سايد بيشتر از يخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتي هستيد و ظرفيت آن براي شما از اهميت بسياري برخوردار است بايد توجه داشته باشيد که مبناي اندازه گيري يخچال و فريزر بر اساس ليتر مي باشد نه فوت چراکه ليتر مي تواند فضاي قابل استفاده در يخچال فريزر را به شما نشان مي دهد اما متاسفانه در کشور ما بسياري از مردم فوت را معيار اندازه گيري يخچال مي دانند اگر نگاهي به کاتالوگ و مشخصات اين دسته از محصولات بيندازيد، مي بينيد که همه جا گنجايش و ظرفيت بر اساس ليتر ذکر شده است و اين همان علتي است که شما يک مدل را در فوت هاي متفاوت مي شنويد لذا به صورت خلاصه به شما بگوييم حتماً براي مقايسه بزرگي و ميزان گنجايش يخچال فريزر دوقلو و يا يخچال سايد باي سايد ميزان ليتر آنها را مورد مقايسه قرار دهيد.

 

معرفي يخچال فريزر دوقلو

يخچال دوقلو در بسياري از کشورها به عنوان زيرمجموعه ‌اي از انواع يخچال سايد باي سايد به شمار مي ‌رود با اين تفاوت که در انواع يخچال دوقلو شما مي توانيد يخچال و فريزر را به صورت مجزا در مکان هاي متفاوت آشپزخانه تان قرار دهيد و هم سطح کابيت قرار گيرد، همانطور که گفتيم از لحاظ گنجايش و فضاي داخلي يخچال فريزر دوقلو مي تواند ميزان برابري با يخچال سايد در اختيار شما بگذارد از ديگر مواردي که خالي از لطف نيست بدان اشاره کنيم اين است که انواع يخچال سايد باي سايد عمدتاً داراي آب ريز و يخ ساز تمام اتوماتيک هستند که اگر اين امکان براي شما اهميت دارد در مدل‌هاي جديد يخچال دوقلو نيز شما مي‌توانيد مدل‌هايي را ببينيد که اين دو آيتم يعني ابريز و يخ ساز دارا باشند، مي‌دانيم که تاکنون نتوانسته ايد بين دوراهي انتخاب و خريد يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد يک کدام از آنها را انتخاب کنيد پس با ما با بررسي ادامه مزه همراه باشيد تا بتوانيد تصميم قطعي خود را بگيريد.

مزاياي يخچال دوقلو:

در اختيار داشتن فضاي مجزاي يخچال و فريزر: اگر شما از دسته بانوان اي هستيد که تمايل داريد به اينکه دو فضاي کاملاً مجزا براي يخچال و فريزر تان در اختيار داشته باشيد قطعاً خريد يخچال دوقلو مي تواند گزينه اي مناسب براي شما باشد، گنجايش بيشتر در برخي مدل ها به نسبت يخچال سايد باي سايد: درست است که در بسياري از مدل ها ممکن است شما گنجايش بيشتري در مدل هاي يخچال دوقلو در اختيار داشته باشيد اما همان‌ طور که گفتيم اين مورد امري قطعي در ميان برندهاي مختلف نيست براي همين نيز حتما ظرفيت يخچال و فريزر را بر اساس ليتر با هم مقايسه کنيد تا دچار اشتباه نشويد، قابليت چيدمان متفاوت: امکان قراردادن جدا يخچال و فريزر در انواع يخچال فريزر دوقلو مي تواند از مزيت‌هاي اين دسته از کالاها به شمار برود و اگر شما عزيزان داراي آشپزخانه اي هستيد که مي خواهيد در دو فضاي مختلف يخچال يا فريزر خود را قرار دهيد از اين دسته از محصول مي‌ تواند اولويت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور که اشاره کرديم عمق بسياري از مدلهاي يخچال دوقلو 60 سانتيمتر و معادل عمق کابينت مي باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع يخچال فريزر دوقلو در داخل کابينت آشپزخانه خود شما شاهد بيرون زدگي اين دستگاه نمي باشيد و اين امر کاملاً بنا به سليقه شما مي توانند از مزاياي اين دسته از محصولات به شمار رود.

معايب يخچال فريزر دوقلو

درباره معايب يخچال دوقلو بايد به شما بگوييم که شما در متن هاي مختلف اين مورد به گوشتان مي رسد که يخچال فريزر هاي دوقلو بسيار بزرگتر از مدلهاي يخچال سايد باي سايد هستند اما همان‌طور که گفتيم شما در مقايسه ابعادي و گنجايش داخلي مي توانيد به اين نتيجه برسيد که داشتن ظرفيت بيشتر و يا سطح اشغال جا نمي تواند دليلي بر ظرفيت بيشتر آن باشد، به زبان ساده تر براي شما توضيح داديم انواع يخچال دوقلو داراي عمق کمتر و ارتفاع بيشتري هستند و در يک ديد ممکن است اين حس را به شما بدهد که نسبت به يخچال سايد باي سايد فضاي داخلي بيشتري را در اختيار شما مي گذارد اما در حقيقت پس از مقايسه مي بينيد که همچين ادعايي حقيقت ندارد و اگر شما در فضاي آشپزخانه تان، فضاي کافي براي قرار دادن يخچال و فريزر دوقلو نداريد مي تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادي در دسته معايب اين يخچال به شمار ببريد و اين امر تنها به جاي شما در محل آشپزخانه تان بستگي دارد.

يکي ديگر از مواردي که افراد به عنوان معايب يخچال دوقلو نام مي ‌برند وجود آبريز و يخ ساز در يخچال سايد باي سايد در مقايسه با مدل هاي يخچال فريزر دوقلو مي باشد، اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم همان طور که در بالا نيز اشاره کرديم برخي از مدل هاي يخچال دوقلو در برندهاي مختلف اين دو آپشن را نيز در تنوع مدل هاي يخچال و فريزر دوقلو مي توانند در اختيار شما قرار دهند، تا اينجا متوجه شده ايد که وقتي مي خواهيم به معايب و مزاياي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد اشاره کنيم نمي توان اين موارد را جزو معايب و يا مزاياي آنها دانست چراکه دو مدل کاملا متفاوت با خصوصيات خودشان هستند که بنا بر سليقه و شرايط ما مي تواند جزو معايب و سليقه ما قرار گيرد و نکته اخر اينکه در طراحي کابينت هاي امروز به صورت پيش فرض فضا براي قرارگيري يخچال سايد باي سايد در نظر گرفته شده است.

 

معرفي يخچال سايد باي سايد

همانطور که مي ‌دانيد انواع يخچال سايد باي سايد به صورت يک يخچال و فريزر در کنار هم طراحي شده ‌اند که اگر شما در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد در فضاي جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهيد و فضاي بزرگي داشته باشيد مي توانيد يکي از مدلهاي يخچال فريزر سايد باي سايد را براي خود انتخاب کنيد اما بازهم تاکيد مي ‌کنيم که اگر مي‌خواهيد گنجايش و بزرگ تر بودن يخچال دوقلو و يخچال سايد را با هم مقايسه کنيد با نگاهي به ظاهر آنها تصميم نگيريد و با بررسي گنجايش آنها بر اساس ليتر فضاي داخل آنها را مورد بررسي قرار دهيد اما پيش از هر چيز لازم است به اين نکته مهم اشاره کنيم.

از مزيت يخچال سايد باي سايد به نسبت يخچال فريزر دوقلو مي ‌توان عموماً به تنوع بيشترشان در برندهاي متفاوت اشاره کرد اين مدل از انواع يخچال سايد به صورت دو درب معمولاً با پيشرفته ‌ترين تکنولوژي‌ هاي روز دنيا ساخته شده ‌اند اما امروزه مي توانيد اين دسته از محصولات را به صورت سه يا چهار درب نيز مشاهده فرماييد که هر کدام از آنها مي تواند دسترسي راحتي به مکان هاي متفاوت يخچال تان را براي شما مهيا سازد. معمولاً شما در انواع يخچال سايد باي سايد مدل هاي بيشتري نسبت به يخچال دوقلو مي توانيد آبريز و يخ ساز اتوماتيک را مشاهده کنيد پس اگر بخواهيم خيلي عاميانه بگوييم اين مورد يکي از ويژگي‌هاي مدل انتخابي شماست و قطعاً به عنوان يک مزيت و برتري به شمار نمي‌ رود چراکه شما به آساني مي توانيد در مدل ها و تنوع انواع يخچال دوقلو نيز اين قابليت را به همراه داشته باشيد.

منبع: deconews.ir

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:29

افزايش فروش و درآمد يک هدف اساسي است که زمينه رشد بيشتر را براي کسب و کارها فراهم مي کند. اما از حرف تا رسيدن به اين هدف فاصله زيادي وجود دارد. در اين يادداشت بررسي مي کنيم که کسب و کارها چگونه مي توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند بدون اينکه براي ساختار کلي مالي آن ها و پايداري سازمانشان مشکلي پيش بيايد.

با استفاده از شش روشي که در ادامه مي آيد، قادر خواهيد شد که برند خود را به تعداد بيشتري از مخاطبان بشناسانيد و اطمينان حاصل کنيد که تيم شما دائماً در حال تلاش براي رسيدن به اهداف سازماني است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشيد

اولين قدم تعيين اهداف روشن است. اغلب کسب و کارها رشد، افزايش فروش و افزايش درآمد را به عنوان اهداف اصلي خود معرفي مي کنند. اما اين سه هدف يکي نيستند. به عنوان مثال، افزايش فروش هميشه به افزايش درآمد منجر نمي شود. همچنين رشد و گسترش کسب و کار ممکن است به سرمايه گذاري هايي نياز داشته باشد که در ابتدا منجر به افزايش درآمد نشوند.

قبل از هر چيز، دانستن اينکه به کجا مي خواهيد برويد، بهترين راه براي فهميدن نحوه رسيدن به آن جا است. حتي اگر بهترين ابزارهاي موجود در جهان را در اختيار داشته باشيد، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش هاي تيم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس بايد تا حد ممکن در تعيين اهداف خود دقيق شويد. همچنين براي هر کدام از تيم هاي اجرايي اهداف جزئي تعيين کنيد که مطابق با اهداف کلي تر سازمان باشند.

 

مديريت ارتباط با مشتري باعث افزايش درآمد مي شود

 

2.مديريت ارتباط با مشتري را جدي بگيريد

مشتريان از شنيده شدن نظراتشان استقبال مي کنند و مايلند با فروشندگاني که از آنها خريد مي کنند، گفتگو کنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خريد خود بيان کنند خواه به صورت نظرسنجي، صحبت با ديگران و ... اين ويژگي براي تيم فروش شما مزاياي مختلفي دارد.

 

مشتريان نه تنها مي توانند شما را به خريداران بالقوه بيشتر (به شيوه اي موثرتر از بازاريابي عمومي) معرفي کنند، بلکه مي توانند نقايصي را در فرآيند فروش شما مشخص کنند که از هر زاويه اي غير از ديد آنها، به سختي قابل مشاهده هستند.

با ايجاد راه هاي ارتباطي مختلف با مشتريان خود، در اصل در حال دريافت مشاوره رايگان براي بهبود کسب و کار خود هستيد. به عبارت ديگر تا زماني که شرکت شما پذيراي بازخوردهاي مشتريان باشد، مي توانيد در کسب و کار خود تغييراتي ايجاد کنيد که تجربه مثبت مشتري را تضمين کند. نتيجه اين امر افزايش مراجعه، فروش و در نهايت افزايش درآمد خواهد بود.

 

يکي از بهترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي سازمان ها، نرم افزار CRM است. اين نرم افزار با جمع آوري اطلاعات مختلف مشتريان در يک پايگاه داده مرکزي، دسترسي ساده و سريع به آن ها را براي تيم فروش امکان پذير مي کند. همچنين تيم بازاريابي نيز مي توانند با استفاده از اين داده ها، فعاليت ها و کمپين هاي تبليغاتي خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمايند.

لاتاری...
ما را در سایت لاتاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasspanjom بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:01

لینک دوستان

خبرنامه